Triple ThreaT

Triple ThreaT is begonnen als een jongereninitiatief in Schalkwijk waarbij jongeren de mogelijkheid krijgen om op een laagdrempelige manier in aanraking te komen met hun passie.Triple ThreaT gelooft in de kracht van sport en zet basketbal in als middel om jongeren te ontwikkelen. Het aanbod van de stichting is divers. Van sportactiviteiten, huiswerkbegeleiding tot muzieklessen. Triple ThreaT basketball is uitgegroeid tot de grootste tak van Triple ThreaT en sluit naadloos aan op de rest van de lifestyle community. Dankzij de combinatie van de stichting en de basketballclub, durven wij met trots te zeggen dat wij de meest maatschappelijke club zijn van heel Nederland. Om deze reden zijn wij ook door NOC*NSF uitgeroepen tot Club van het jaar 2019.

Onze school heeft een directe samenwerking met Triple ThreaT. Natuurlijk in relatie met sporten maar ook bieden wij via Triple ThreaT huiswerkbegeleiding aan voor onze leerlingen. @TripleThreaT

Een feest ook dat Triple ThreaT voor sportieve activiteiten aanwezig was op kamp groep 7/8. Hun energie voor de kinderen van onze school is geweldig. One family!